/>

Arkiv for maj, 2011

B.T. – presse-etik

Skrevet af fredag 27 maj, 2011

BT er blevet “dømt” af Pressenævnet. de skrev at Anders Bircow havde tabt penge på spekulation i Pyramidespil. Det er […]

Læs mere

OperationX på TV2 snyder seerne!

Skrevet af søndag 8 maj, 2011

I udsendelsen “Firmafest på statens regning” ville Morten Spiegelhauer og OperationX afsløre AMU-kurser som de rene pengemaskiner. Formen OperationX bruger […]

Læs mere

Pyramidespil contra Multi Level Marketing – Jyllandsposten

Skrevet af torsdag 5 maj, 2011

Til Anders Bircow: Chefredaktør Jørn Mikkelsen har bedt mig svare på din venlige henvendelse. Jeg kan oplyse, at vi førstkommende søndag […]

Læs mere

Ekstra Bladet dømt for at krænke….

Skrevet af torsdag 5 maj, 2011

Kilde Ritzau – 05.05.11 Ekstra Bladet dømt for at krænke Jørn Ege.   To journalister og tidligere chefredaktør på Ekstra Bladet […]

Læs mere
  •  
  •