/>

Her finder du de artikler, der er skrevet af vores oprettede brugere om aktuelle sager.

Det er stedet, hvor vi samler på folks egne ord.

Ja, det er da en møgsag

Skrevet af tirsdag 14 nov, 2017

Jeg håber, at ovenstående redegørelse for forløbet giver et klarere indblik i, hvad der er foregået – og ikke mindst, hvad der IKKE er foregået – i KL, end udsendelsen giver udtryk for.
Kristian Wendelboe,
Administrerende direktør i KL

Læs mere

Se og Hør sagen – Line Baun Danielsen “Var det kæresten?”

Skrevet af onsdag 5 okt, 2016

Tv-værten Line Baun Danielsen havde gjort alt, hvad hun kunne, for at hemmeligholde en ferie til Sardinien med sin nye […]

Læs mere

Endnu en “brøler” fra Bagmandspolitiet.

Skrevet af torsdag 24 sep, 2015

Flemming Østergård udtaler/skriver: Bagmandspolitiet har med anbefalet brev til mig i dag endelig bekræftet, at de kontra-anker dommen i Parken-sagen. […]

Læs mere

Flemming Østergaard – Delvis frifindelse, men…

Skrevet af onsdag 9 sep, 2015

på vegne af Flemming Østergaard bringer vi her en kommentar til den foreløbige udvikling i den retssag bagmands-politiet har kørt […]

Læs mere

Millioner i erstatning for dårlig presse!

Skrevet af søndag 4 maj, 2014

VAGTHUNDEN ER EN BIDSK PITTBULL af Jeppe Søe Mange har spurgt, hvordan jeg vil begrænse pressefriheden. Nogle finder mig ekstrem […]

Læs mere

SLADDER ER PRÆCIST SÅDAN!

Skrevet af tirsdag 29 apr, 2014

af Jeppe Søe, kandetpasse Jeg er ikke et sekund i tvivl: sladderpressen er ikke ok! Jeg opdagede det voldsomst, da […]

Læs mere

Så gjorde BT det igen.

Skrevet af tirsdag 27 mar, 2012

BT har i dag bragt artiklen ”Musiker hjernevasket af religiøs sekt” og da der i virkeligheden ikke er så meget […]

Læs mere

Pressenævnet – en anakronisme i nutidens mediebillede?

Skrevet af lørdag 18 jun, 2011

Fra Politikens website 18.juni 2011: Af Cecilie Lund Kristiansen   —- »Løgnhals« og »svinehund«. Med medierne som skydebane bliver der […]

Læs mere

B.T. – presse-etik

Skrevet af fredag 27 maj, 2011

BT er blevet “dømt” af Pressenævnet. de skrev at Anders Bircow havde tabt penge på spekulation i Pyramidespil. Det er […]

Læs mere

OperationX på TV2 snyder seerne!

Skrevet af søndag 8 maj, 2011

I udsendelsen “Firmafest på statens regning” ville Morten Spiegelhauer og OperationX afsløre AMU-kurser som de rene pengemaskiner. Formen OperationX bruger […]

Læs mere